خانوما قندم رو چنده چه جوره بالای یانه

تصویر
۳ پاسخ

قند ناشتا رو لب مرز هست رعایت کن بالاتر نره احتمالا بهت رژیم غذایی بدن

من ناشتام ۹۲ بود دکترم گفت خوبه نه رژیم داد نه هیچی تازه لیدی میل هم داده میخورم روزی یه بار

رژیم غذایی بهت میدن

سوال های مرتبط

مامان پناه 😍💞💕 مامان پناه 😍💞💕 ۷ ماهگی
مامان مامان امیر رضا مامان مامان امیر رضا ۵ ماهگی
مامان 🧿مرصادکوچولو🧿 مامان 🧿مرصادکوچولو🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 💞 هدیه خدا 💞 مامان 💞 هدیه خدا 💞 ۱ ماهگی
مامان آیلین و آرتین مامان آیلین و آرتین ۸ ماهگی
مامان دلی‌خانم🍼 مامان دلی‌خانم🍼 روزهای ابتدایی تولد