سلام خانما تاب ریلکسی از چ سنی مناسبه؟

۳ پاسخ

مدلی های پارچه ای هستش اونا که گهواره میشه از اول میشه استفاده کرد چون کامل خوابیده میشه

من تازه خریدم ولی خیلی دوسش نداره یکم میمونه می‌خواد برش دارم

سلام من از ۴ ماهگی استفاده کردم ولی دخترم ریزه شاید شما از الان بتونید استفاده کنید اوایل با اون تاب می خوابید الان بیشتر وقتا وقتی شیرمیخوره می خوابه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی❤️ مامان فسقلی❤️ ۱۱ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان 💙یه پسرناز💙 مامان 💙یه پسرناز💙 ۱۷ ماهگی
مامان فرهان💙 مامان فرهان💙 ۱۰ ماهگی