۷ پاسخ

من شبی دوتا میخوردم ۳۶ هفته و یک روز قط کردم

من روزی دوتا میخوردم بعد گفت یکی الانم گفت اول ۳۶ هفته قطع کنم هم قرص هم امپولام

دکترمن گفت ۳۵ هفته و ۶ روز بخور و دیگه قطع کن امشبو میخورم دیگه تموم

عزیزم من شبی دو تا میخوردم که دکترم دفعه ی پیش گفت تا ده روز شبی یدونه فقط بخور و از ۱۵ این ماه دیگه قطعش کن

من یهو قطع کردم ، وقتی ۳۶ هفته تمام شد

اره گلم یهویی قط کردم مشکلی نداره منم دکترم گف۳۶هفته قط کن قط کردم

اسپرینو دکتر برا چی میده منم میخوام روزی یکی

سوال های مرتبط