مادرا چی بخورم شکمم کار بیوفته دیروز زایمان کردم

۸ پاسخ

من تا امروز نداشتم نگران نباش فقط تا میتونی سوپ و مایعات بخور

کمپوت انجیر خوبه، مامانم به ابجیم صبونه کره با چای شیرین داد اون جواب داد بهش سزارین بود شکمش کار نمیکرد

شیاف بیزاکودیل ینی عااااالی

خاکشیر انجیر کلا غذاهای سفت نخور

کمپوت گلابی و انجیر

شیاف گلیسیرین من دوتا استفاده کردم روزی یکی شب شکمم کار کرد

شربت ک بیمارستان میده

کاچی میگن بعد زایمان خوبه

سوال های مرتبط