منم سزارین هستم ولی دکتر گفت بعد ۳۶ هفته دیگه نباید شیاف گذاشت؟ درسته ؟
باش ممنون
من از دکترم پرسیدم گفت طبیعیه گفتم دارو یا شیاف نذارم گفت نه دیگه هفته های آخری
منم سزارینم
از دکترت حتماً بپرس
باید ب دکترت بگی اینجا کسی متخصص نیست الکی ب حرف مامانا گوش نده شرایط هرکس متفاوت
اگ سزارینی استفاده کو زایمان نکنی
اگ سزارینی اره استفاده کن که دهانه رحمت باز نشده باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.