۶ پاسخ

منم سزارین هستم ولی دکتر گفت بعد ۳۶ هفته دیگه نباید شیاف گذاشت؟ درسته ؟

باش ممنون

من از دکترم پرسیدم گفت طبیعیه گفتم دارو یا شیاف نذارم گفت نه دیگه هفته های آخری
منم سزارینم
از دکترت حتماً بپرس

باید ب دکترت بگی اینجا کسی متخصص نیست الکی ب حرف مامانا گوش نده شرایط هرکس متفاوت

اگ سزارینی استفاده کو زایمان نکنی

اگ سزارینی اره استفاده کن که دهانه رحمت باز نشده باشه

سوال های مرتبط

مامان فندق💕 مامان فندق💕 هفته سی‌وپنجم بارداری