۱ پاسخ

من بچه پیش فعال ندارم ولی مربی مهدکودک این جور بچه هارا دیدم
علائمش دید چشمش که یه جا را نگاه نمی‌کنند وازدرودیواربالا میرند واختیار دست وپاشونم ندارند

سوال های مرتبط

مامان شاهین مامان شاهین ۴ سالگی