مامانا دخملیم زردیش ۱۱ونیمِ😔 میشه توصیه های لازمو لطف کنید بهمون بگید🙂

۱۰ پاسخ

من شیر خشک دادم ولی دیگه سینمو ول کرد

پسر من ده بود دستگاه اوردم تو خونه دو روز و باید خیلی خوب شیر بخوره و ادار کنه

به بچه هیچی نده بدون تجویز پزشک
خودت ترنجبین و شیر خشت و عرق شاه تره بخور صورت بچه رو با عرق کاسنی مرتب تمیز کن و گرم نباشه بچه

شیر خشک هم کنارشیرت بده
لباس خنک بپوشون
ترنجبین بخور

خنک نگهش دار و شیرخشک بده ک تند تند شکمش کار کنه.۱۱ک زیاد نیست واسه پسر من ۱۲ بود دکتر گفت لبه مرزه

من شیرخشک دادم دفعش زیاد شد دیگ ن نیازب دستگاه داشتم ن قطره ای چیزی
یه لایه نازک لباس تنش کن ولی هواست باشه خدای نکرده سرمانخوره

من پسرم ۱۳ بود خواستم شیشه کرایه کنم خانمه گفت شیر خشک نان بگیر هر یه ساعت یه شیشه کامل بهش بده تا ۳ روز کامل برطرف میشه

کدو تمیز بشور بعد با پوست رنده کن بزار رو جون بچه تو پوشاکش بزار یک ساعت بمونه بعد بشورش خیلی جوابه

خنک نگهش دار خودت هم تا میتونی هندونه و کاسنی بخور با آب هندونه بدنش بشور یه دونه انار هم بچلون تو دهنش

عزیزم فقط شیر بده تا دفعش زیاد بشه اگه دکترش اجازه داد قطره شیرخشت بده

سوال های مرتبط