سلام دخترم چون زود به دنیااومده،،،سینمو نمیتونه مک بزنه چیکار کنم

۷ پاسخ

وای تو زایمان کردی هفتت با من بود فک کنم؟ یکی دو روز فرقش
چیشدع خوبی؟
نینی خوبه؟

انگشتت بشور بذار دهنش تا مکیدن یاد بگیره روزی چندبار انجام بده

پسر منم ۳۷ هفته بدنیا اومد شیر نداشتم روز اول تو بیمارستان نتونست سینمو بگیره بچه قندش افتاد ۵ روز رفت تو ان ای سیو کلا شیرخشکی شد🥲

چن کیلو بدنیا اومد عزیزم

چن هفته؟

چندهفته بدنیااومد؟

بادستت سر سینتو بکش که یکم نازک تر بشه و بتونه بگیره سر سینت برای دهنش بزرگه

سوال های مرتبط