به نظرم از دکتر بپرسین که چه مدل شیر خشکی بدین خیلی بهتره
عزیزم سر پستونک بزار رو سرسینت مک میزنه اینجور شیریت میگیره بچه خودمم شیر نمیگیرفت همین کارکردم گرفت
حتما شیر خشک بده من ندادم چیش کم کرد زردیش رفت بالا. چون شیر خودت گرمه و اغوزی و غلیظ ابکی نیست که بچه چیش کنه. فقط اولش حدود دو سه بار هم بخوره. اوکیه
من نان ۱ دادم از اول. دکترم گفت خوبه
اپتامیل
فقط با قطر چکون بهش بده. تا سینت بخوره. من نان ۱ خریدم.
ببلاک یا اپتامیل بده
اگر شیر خشک بدی زردیش فوری میاد پایین. باید حتما جیش کنه وگرنه زردیش میره بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.