پسرم در تاریخ 1405/2/2 ساعت ۱۰:۳۰شب دنیا اومده 🥹🧿❤️💙

تصویر
۶ پاسخ

خداحفظش کنه گل پسرتو.پسرمنم۴ام به دنیااومدساعت۵صبح باوزن ۳کیلو۳۰۰

دوتا درد کشیدم سزارین شدم

ای خداا🥰دلتنگ روز بدنیا اومدنش شدممم البته ب جز زایمان ک وحشناک تریننننن بودد

جان خدا حفظش کنه برات با پسر من سه روز فرق داره 1/5 🌈😍😘

۳۳۰۰ بود موقع دنیا اومدن

مبارکه عزیزم چند کیلو بود؟

سوال های مرتبط

مامان فسقل مامان فسقل ۳ ماهگی
مامان هامین جون مامان هامین جون ۱۶ ماهگی