۳ پاسخ

من 8 سیسی میدادم

یک سوم وزنش،اگر۱۸ هستش۶ سی سی

اگه تبش زیاده میتونی نصف وزنش به سیسی بدی

سوال های مرتبط

مامان رادین وسروین مامان رادین وسروین ۶ سالگی
مامان سوزان مامان سوزان ۵ سالگی