واااای ویزیت دکتر۷۵۰😕😕😕

۹ پاسخ

نمیدونم چرا همه دکترا ویزیت رو آزاد میگیرن با بیمه حساب نمیکنن دیگه

اینجا850

شیراز یکیش ۸۵۰ یکی ۸۰۰ ازم گرف

آره منم چند هفته پیش بردم همینقد بود تازه چی از من ک‌دوتان اگه بخوام دوتاشو ببرم باید دوتا ویزیت بدم😑🤦🏼‍♀️
پیش کی بردی دکتر؟؟

شیراز تا قبل از عید ۸۵۰ بود بعد از عید یک میلیون و صد میگیرن

ویزیت معاینه چشم برایک ماهگی بردم۱تومن بود قبل عیدالبته

قیمتا تفاوت داره هرکی هرچی دلش میخواده کسی هم چیزی نمیگه ویزیت یک میلیونی بوده 800بوده 600بوده من پسرمو هی بردم هربار هرکی یجور بود

اینجا ۸۰۰😬❤️

خدا لعنتشون کنه
خب پتروشیمی زدن🫤🫤🫤🫤

سوال های مرتبط

مامان پرنسس💖 مامان پرنسس💖 ۱۰ ماهگی
مامان امیر محمد🤵 مامان امیر محمد🤵 ۱ سالگی
مامان سامیار👧🏻سلین مامان سامیار👧🏻سلین ۱۳ ماهگی