من تازه شروع کردم گذاشتم واکسن ۶ رو بزنم بعد
دکتر ب من از ۴ ماهگی گفته بود ولی چون دخترم وزنش خوب بود شروع نکردم دوروز پیش خیلی دیگه خودشو سر سفره اینور اونور کشوند منم یهویی شروع کردم😅
بذارم ۶ تموم شه
ب این آیدی داخل روبیکا پیام بده بیا گروه ی دورهمی مامانایی ک بچه هامون آذر ماه بدنیا اومدن
@Mehrsana_14044
از پنج ماهگی هم میتونی بدی من میدم
از شش ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.