۳ پاسخ

من سه وعده میدم

من صبحونه سرلاک میدم ظهرا سوپ یا اوتمیل
یکی دو وعده هم میوه میدم

از کم اول شروع میکنی ..بعد که اشتهاش بیشتر شد توام بیشتر میدی دیگه .کلا بستگی داره فسقل چقد بخوره 😊

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۹ ماهگی