دخترا نی نی هاتون کی دندونشون نیش زد آرِن خیلی اذیته😔

تصویر
۵ پاسخ

فرازم اذیتع بچم

میگن بستگی ب سرش داره یعنی فکر اگه سرش سبکه و نرم باشه حتی 3 ماهگی هم درمیارن ولی بعضیا ک سرشون سنگینه بعد 6 یا 7

دختر من شیش زده هنوزم اذیت

هنوز خیلی زوده ک

امروز 😍

سوال های مرتبط

مامان نیارا🎀👶🎀 مامان نیارا🎀👶🎀 ۱۱ ماهگی
مامان جوجوشاهـ👣ـــین مامان جوجوشاهـ👣ـــین ۷ ماهگی
مامان اِلینا🫀💋 مامان اِلینا🫀💋 ۱ سالگی