۲ پاسخ

والله من لیزر کردم خوب بود کلا یک ساعت اول گریه کرد از روز اولم شستمش ،نگران افتادن حلقه و بخیه هم نبودم .روز سوم بردم حمام که دیگه هیچ دردی نداشت

ختنه پسرم به روش حلقه بود و بنظرم خوبه یه هفته ای هم حلقه میوفته

سوال های مرتبط

مامان سام مامان سام ۱۶ ماهگی
مامان‌نویان❤️قصدبارداری‌ندارم مامان‌نویان❤️قصدبارداری‌ندارم قصد بارداری
مامان ♡آقا مهدی یار♡ مامان ♡آقا مهدی یار♡ هفته چهاردهم بارداری