مامانایی که سز انجام دادین چطور بود سخت گذشت

۱۱ پاسخ

سزارین اختیاری می‌خواین میری خصوصی عزیزم ؟

برا من عالی بود

عالی بودددد

بنظر من دردشم زیاد باشه از طبیعی بهتره😐

اصلا به خودت درد تحمیل نکن شیاف بزار که بتونی از جات بلند بشی به بچت برسی

راستش تا وقتی بیمارستان بودم خوب بود بعدش که اومدم خونه و اثر مسکن رفت خیلی خیلی درد داشتم و اصلا نمیدونستم که باید شیاف بزارم و یک شب درد کشیدم اما تو حواست باشه شیاف بزار که درد نکشی بتونی به بچت رسیدگی کنی

اره خوب بود تا ۱۰ روز اول یکم درد داری بعدش بهتر میشی

من بیمارستان کسری تهران
عالی بود
ایشالا ث این یکیم خوب و بی‌درد بگذره

حاضرم ده بار طبیعی بیارم سز نشم

برا من افتضاح

سلام عزیزم
من بیمارستان نیکان سپید بودم عااااااالی بود

سوال های مرتبط