سلام خانوما ی سوال رابطه آروم اشکالی نداره🫣🫣

۱۱ پاسخ

مگه دکتر نگفت رابطه نداشته باش نمی‌نمیمیرین که یه ماه آدم باشین

بستگی به سونو داره
دکتر من گفت اگه جفتت پایین نباشه و هماتوم نداشته باشی در حدملایم اشکالی نداره

اگه مشکل خاصی نداری ن

اگ دکتر ممنوعت نکرده داشته باش ولی زیاده روی هم نکن
عمیق نباشه
بیشتر از هفته ای یکبار هم نباشه

من همینطور دارم پیش میرم

اگه مشکلی نداری نه

بمن گفت تا دوازده هفته رابطه نداشته باش

از دکتر سوال کن

نه ولی به ریسکش نمی ارزه

نه گلم برو حالش ببره😂

مجبوری؟

نه ..

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سیزدهم بارداری
مامان نیل🌙و دوقلوها مامان نیل🌙و دوقلوها هفته هفتم بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ... مامان ... هفته بیست‌وچهارم بارداری