مگه دکتر نگفت رابطه نداشته باش نمینمیمیرین که یه ماه آدم باشین
بستگی به سونو داره
دکتر من گفت اگه جفتت پایین نباشه و هماتوم نداشته باشی در حدملایم اشکالی نداره
اگه مشکل خاصی نداری ن
اگ دکتر ممنوعت نکرده داشته باش ولی زیاده روی هم نکن
عمیق نباشه
بیشتر از هفته ای یکبار هم نباشه
من همینطور دارم پیش میرم
اگه مشکلی نداری نه
بمن گفت تا دوازده هفته رابطه نداشته باش
از دکتر سوال کن
نه ولی به ریسکش نمی ارزه
نه گلم برو حالش ببره😂
مجبوری؟
نه ..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.