۱۱ پاسخ

من خودم قدم 48سانت بود وزنم2.800ولی الان قد بلندم تو پرم هستم ربطی نداره نگران نباشید

نه بابا نسبت به هفتش کع کاملا خوبه

دختر منم ۴۷ بود قدش با وزن ۳۱۰۰ الان ماشالا قدش از همه همکلاسیهاش بزرگتره نگران نباش

منم هر دو دخترام یکی ۳۸ هفته یکی ۳۹ هفته. هر دوش قدس ۴۸ بود. الان قد بلند

سزارین شدی خاهر؟؟؟؟

نترس برای پسر منم ۳۷ هفته بدنیا اومد قدش۴۷ بود ۱۵ روزگی شد ۵۴
شنبه ببرم بهداشت ببینم چقدر شده

دختر من ٣٩ هفته دنیا اومد قدش ۴۶ بود الان ماشالا اندازه منه

دختر اولم ۴۰ هفته دنیا اومد قدش ۴۸

ولکن خواهر از الان استرس الکی نداشته باش.
دستگاه ک نرفت ایشالا؟

اصلا کم نیست نگران نباش

وزنش چقدره

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان کوچولو بچه👼 مامان کوچولو بچه👼 ۷ ماهگی