۴ پاسخ

منم شنبه نوبت زدم برا دوتاشون
بعضی دکترا میگن هر شیش ماه نیازه

آره چرا نگیره
من دو روز پیش بردم دکتر چکاپ فاویسم و کم خونی و اینا نوشته بود برای پسرم رفتم ازش گرفتن

نه عزیزم یک سالگی

شنیدم ن

سوال های مرتبط