عزیزم منم همین بودم
تا ده روزگی شکمم کلا رفت خود ب خود
از همون روز اول ببند
دوستم سزارینی بود همون روز اول شکمشو براش بستن با کمربند بعد محکم دوباره با شال
خودمم تعجب کردم ازش ولی گفت دکترش اجازه بهش داده
منم دخترم به شکمم دست میزنه میگه مامان این نی نی کی میاد 😂
از منم هنوز مونده فقط نه ماهه نیست کمتره😁
بعد دوسه روز محکم ببند البته اگه طبیعی هست زایمانت
زود هنوز جمع میشه عزیزم
وای منمممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.