یه بچه تو‌شکمم مونده انگار😪😪🤧🤧🤕

تصویر
۱۴ پاسخ

منم همون وقت شکمم جم شد🫠
طبیعی بودم اونوقتم ک حامله بودم شکم نداشتم زیاد

تصویر

از منم همینه
امید دارم تو شیردهی اب بشه

خوب میشه کم کم

شکم منم خیلی شل و بزرگ مونده نمیدونم چیکار کنم😔

مث من😏

دقییییقاااااا

منم شکم دارم متاسفانه شکمم آویزون شده😭خیلی ناراحتم غذامم رعایت میکنم یکم لاغر شدم ولی خب چ فایده مشکل من آویزون بودنشه ک اصلا با این چیزا درست نمیشع

دقیقا مثل من😞😞

آدم افسرده میشه

😣😣😔

مال منم اینشکلیه😔

منم یکم شکم دارم ناراحتم

شیر خودتو نمیدی؟

بچه چندمته؟

سوال های مرتبط