منم همون وقت شکمم جم شد🫠
طبیعی بودم اونوقتم ک حامله بودم شکم نداشتم زیاد
از منم همینه
امید دارم تو شیردهی اب بشه
خوب میشه کم کم
شکم منم خیلی شل و بزرگ مونده نمیدونم چیکار کنم😔
مث من😏
دقییییقاااااا
منم شکم دارم متاسفانه شکمم آویزون شده😭خیلی ناراحتم غذامم رعایت میکنم یکم لاغر شدم ولی خب چ فایده مشکل من آویزون بودنشه ک اصلا با این چیزا درست نمیشع
دقیقا مثل من😞😞
آدم افسرده میشه
😣😣😔
مال منم اینشکلیه😔
منم یکم شکم دارم ناراحتم
شیر خودتو نمیدی؟
بچه چندمته؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.