۱۰ پاسخ

اول توی هر کدوم از سوراخ های بینی دو تا قطره یا دو تا پاپ قطره بینی (از پسر من رینوسالتین هست)بریز بعد فین گیر رو بیرون بینی فشار بده ببر توی سوراخ بینی و آزادش کن تا بینی تخلیه بشه. این کار رو چند بار انجام بده.

این دستی ها که اصلا خوب نیست من برقی دارم عالیه پسرم مریض شده بود همش با اون تخلیه میکردم

بنظر من پوآر برقی بخر

اسپرین سدیم کلراید بزن اول
بذار چند دقیقه بمونه بعد با پوار تمیزش کن

من اسپری میزدم عطسه میکرد میزد بیرون خودش

دکتر به من گفت اول تو یه سوراخ بینی چهار قطره از قطره بینی بندازم، بعد یک دقیقه پوار بزنم. بعد سوراخ بعدی بینیش

فین گیر از سوراخ دماغ بچه بزرگتره نمیدونم چجوری استفاده میکنن

بادستمال کاغذی تمیز کن فین گیر هی نمیشه

قطره بینی بریز نرم میشه با دستمال کاغذی دربیار

من با گوش پاک کن ساده تمیز میکنم بینیشو

سوال های مرتبط

مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی