۲ پاسخ

گلابی بدید
کره یا روغن زیتون تو غذا بریزیذ
حتما آب هم بعد غذا بدید

دختر من به خاطر رفلاكسش كمكي رو زود شروع كردم ولي متاسفانه يبوست شده تو فرنيش كره هم ميريزم فرقي نميكنه

سوال های مرتبط