۴ پاسخ

این کانال تو روبیکا هم ایده خیلی داره هم برنامه غذایی میده خیلی خوبه
@komaki_koudake_man

تصویر

عزیزم چون بچم وزنش کم بود دکتر گفت مشکلی نداره غذا کمکی براش شروع کن از ۴ماهگی فرنی و حریره بادام و سوپ و پوره سيب و موز و سیب زمینی وهویج

من بردم دکتر گفت پایان ۵ماه شروع کن.
فرنی و حریره بادوم.و پوره هاراشروع کن

هیچ فقط شیر مادر
۶ ماه به بعد (بعد واکسن شش ماهگی )
کم کم فرنی خیلی شل باید براش درست کنی .و.......

سوال های مرتبط