۱۰ پاسخ

عاشق اسم دخترتمم🥹❤️

من ۳۵ هفته زایمان کردم از ۶ ماهگی دخترم مستقل میشینه ۶ تا دندون داره بابا میگ فقط ولی چهارستو پا نمیره با باسنش نشسته میره جلو تازه ۲ روزم هستحالا
ت چهاردستو پارو میگیره دلی نمیتونه بره

من ۳۷ هفته زایمان کردم
فقط میشینه. قلت میزنه.۴ دست‌پا نمیره. از جایی نمیگیره بلند شه
بای بای دیشب ۲ بار کرد
دست نمیزنه
سرسری‌نمیکنه

۳۵ هفته زایمان کردم
چهاردست وپا میره دست میگیره به وسایل بلند میشه دوتا دندون دراورده ممه و گگه و ... ایناروهم میگه

ایماه تو ۹ ماهگی میتونست بشینه
دست میزد غلط میزد دندون درآورد ولی چار دست و پا نمی‌رفت تازه دوروزه میتونه بره
منم ۳۴ زایمان کردم

طبیعتا بچهایی ک سروقت دنیامیان توسن دخترشما مستقل میشینن و چهاردست وپا میرن بعضیا ازدرودیوارمیگیرن بلندمیشن، حالا شما ب همه اینا یک ماه بیشتر فرصت بده، البته استثنا هم وجود داره و نمیشه برابچها وقت وزمان تعیین کرد،من بگم آره مثلا بچه دوستم همسن بچه منه پس هرکاری اون میکنه اینم باید بکنه نه اصلا اینجوری نیس، برای مثال پسرمن 39هفته بدنیااومد، همه کاراش ب وقت خودش بود، سه ماهگی غلت زد، 7ماهگی مستقل مینشست، سینه خیزمیرف، اما چهاردست وپا خیلی دیرترازهمسناش رف، 9ماه و یه هفته بود چهاردست وپا رف، همسناش از6،7ماهگی چهاردست وپا میرفتن، دیگه همه میگفتن این یهوراه میره دیگه چهاردست وپا نمیره، میخوام بگم زیادتوجه نکن، اصولا حتی برای پزشکا هم چهاردست وپا سینه خیز اینا اهمیتی نداره، فقط نشستن ایستادن راه رفتن اهمیت داره

دعا کنید الان دندون در نیارن هوا گزمه گناه دارن خیلی اذیت میششن

منم سی پنج هفته دنیا اومده فقط میشینه و غلت میزنع دندون درآورده همین دیگه هیچ کاری نمیکنه

منم ۳۵ هفته زایمان کردم
از وسایل میگره بلند میشه
چهار دست پا میره
دندون در نیاورده هنو
بهبه ده ده مه مه میگه

سلام مامان عزیز 🌸
من توی یه کانال توی روبیکا کلی ایده و دستور غذای سالم و خوشمزه برای کوچولوها می‌ذارم 😍🍲
از پوره‌ها و سوپ‌های مقوی گرفته تا میان‌وعده‌های خوشگل و اشتها‌آور برای بچه‌ها 👶🏻💛
اگه دوست داری: ✨ غذای متنوع یاد بگیری
✨ بدونی هر مواد غذایی از چند ماهگی مناسبه
✨ برای نی‌نی‌ت غذاهای خوشگل و جذاب درست کنی
حتماً بیا توی کانالمون 💕
منتظرتمون 🌷
لینک عضویت 👇🏻 یا به آیدی خودم
@atehna9070

@ninifoodartam

سوال های مرتبط