۱۰ پاسخ

اروغشو بگیری دل‌درد نمیشه

وای توروخدا ببر پیش متخصص اطفال
پسر منم به خودش می‌پیچید شیر نمی‌خورد کمرشو خم میگرد عقب بردمش دارو داد
البته رفلاکس داده قطره امپرازول داده
با قطره دایمتیکون که برای هضم هست اونو میدم راحت میشه

ببین به احتمال زیاد کولیک داره . حتما بعد از شیرخوردن آروغشو بگیر . من برای بچه اولم همه جور دارو و قطره ای امتحان کردم هیچکدوم نتیجه نداد ولی از قطره اینفاکول استفاده کردم آب رو آتیش بودو خیلی آرومش میکرد اگه شیر خودتو بهش میدی غذاهای نفاخ نخور که بچتم نفخ نکنه

از کجا میدونی دلش درد میکنه؟ دل دردها اینقدر زود پیدا نمیشن آروغشو میگیری؟ سیر میشه؟

عزیزم دکتر به من گفت بچه ها از ۲۰ روز به بعد دل درد دارن
دختر من خیلی گریه میکرد ، ولی بچم گشنه بود منم سینه هام زخم بود خوب نمیتونستم بهش شیر بدم ،
هر چی هم مک میزد باز گشنه بود
دیگه از روز هفتم به بعد بخش کمکی شیر خشک دادم با تجویز دکتر

البته نوزاد شما خیلی کوچیکه هنوز فقط باید دور نافشو با روغن جهت عقربه ساعت ماساژ بدی بعد زانوشو به شکم آروم خم کنی تا باد معده خارج بشه

ماساژ بده .خودتم عرق نعنا بخور .آروغشو خوب بگیر .جاشو عوض کن تمیز باشه .

من وقتی خیلی اذیت میشه با هیچ قطره ای هم ساکت نمیشه مثل بچه یکی دوساله سرپامیگیرمش به راحتی باد معده اش خالی میشه البته باید خیلی مراقب باشی پشتشو به خودت تکیه بدی که ستون فقراتش فشار نیاد

تاپیک منو راجع به کولیک ببین

ماساژ _شربت رازیانه

سوال های مرتبط