۶ پاسخ

من قطره پدی لایک با شربت گریپ واتر میدم دو سی سی بهش عالی

قطره پدیا لاکت و بی بی کر من میدم. خوبن

برا سن بچه شما اکثرا کولیکیز میدن

ببردکتر قطره میده

ببر دکتر .یا از داروخونه قطره نفخ بگیر بده

ببر دکتر بهش قطره بده

سوال های مرتبط