مامانایی که وارد ماه نهم شدید چطور متوریدددد😐😁😁😁😁😁😁

۲۶ پاسخ

من نزدیکم ک وارد ماه نهم بشم😂😂😂

من‌وارد ۱۰ماه شدم🫠😂حالم خوب نیست

از درد کمرو پادرد خواب راحت ندارم خیلی سنگین شدم

خوبیم شکر خدا😍

خوبم وفقط خستم...و به زمان زایمان فکر میکنم استرس میگیرم

داغون ماغون

درد پشت قفسه سینه منو داغون کرده

ماه دهمم هنوز هیچ خبری نیس خسته شدم دیگه🥴

در انتظار

زانوهام خیلی درد گرفته، خوشحالم بارداری داره تموم میشه

داغون 😣

دست راستتون زیر سر ما 😂
کی بشه منم به هفته شما برسم

بند بند وجودم درد میکنه 😐

نمیگذره و خسته م

خسته کننده 🤕نمیدونم چرا نمیگذره

فقط روز شماری میکنم ۱۰ تیر برسه

حس ميكنم اندازه گاوشدم همشم خوابم مياد

وای نگو دارم‌میمیرم از پادرد و واژن درد هوف

ساک بدست منتظر😂

افتضاح 🥴🥴

من وارد ماه دهم شدم😐🤕

گاهی درد پریودی میگیره ول می‌کنه

خوب نیستم🫣🫣

ابری و‌بارانی😂
خیلی احساس سنگینی دارم

ترکیده خخخ

خوب نیستم 😂

سوال های مرتبط

مامان آریشاه💙👶 مامان آریشاه💙👶 ۴ ماهگی
مامان آنیا سادات مامان آنیا سادات ۱ ماهگی
مامان آی سو مامان آی سو ۹ ماهگی