عهه توام واژینسموس بودی؟!!
مبارکت باشه ❤️
عزیزم مبارکت باشه
مبارکه عزیزم ان شاءالله به سلامتی
اخرین پریودیت کی گلم.
منم ۸ هفته ۵ روز برم سنو فردا
طبق پریودی ۸ هفته ۵ روز میشم برم سنو نمیگه ۶ هفته اینا بنظرت تشکیل شد یا بزارم ۱۰هفته
عزیزم مبارک باشه بسلامتی
بسلامتی مبارکه
ب سلامتي عزيزم❤️براي منم دعا كن قلبش تشكيل بشه ي هفته ديگه ميرم سونو پارسال تشكيل نشد و رشد متوقف شد سقط شد
مبارکه عزیزم
به حساب پریودی هم همون ۷ هفته و ۳ روز بودی؟؟
مبارکه
ایشالله به سلامتی
حالا جمعه چطوری رفتی سونو؟😅
عزیزم خداروشکر😍
سلام عزیزم مبارکت باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.