۱۳ پاسخ

عهه توام واژینسموس بودی؟!!

مبارکت باشه ❤️

عزیزم مبارکت باشه

مبارکه عزیزم ان شاءالله به سلامتی

اخرین پریودیت کی گلم.
منم ۸ هفته ۵ روز برم سنو فردا
طبق پریودی ۸ هفته ۵ روز میشم برم سنو نمیگه ۶ هفته اینا بنظرت تشکیل شد یا بزارم ۱۰هفته

عزیزم مبارک باشه بسلامتی

بسلامتی مبارکه

ب سلامتي عزيزم❤️براي منم دعا كن قلبش تشكيل بشه ي هفته ديگه ميرم سونو پارسال تشكيل نشد و رشد متوقف شد سقط شد

مبارکه عزیزم
به حساب پریودی هم همون ۷ هفته و ۳ روز بودی؟؟

مبارکه

ایشالله به سلامتی
حالا جمعه چطوری رفتی سونو؟😅

عزیزم خداروشکر😍

سلام عزیزم مبارکت باشه

سوال های مرتبط

مامان هورام💙 مامان هورام💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لوبیا🥹 مامان لوبیا🥹 هفته نهم بارداری