۱۲ پاسخ

نگران نباشه خوب میشه

عزیزم دختر منم وقتی به دنیا آمد گفتن تنفسش زیاده سه روز ان ای سیو بود اکسیژن گرفت خوب شد خداروشکر
منم خیلی گریه میکردم خیلی روزا بدی گذرروندم
انشاالله که مشکلی نیست و صحیح و سالم مرخص میشه

خوب میشع

بچه خواهرم اینجوری بود ۶ روز دستگاه رفت اکسیژن گرفت خوب شد خداروشکر الان یک سالشه

خوب میشه نگران نباشید دخترم من ریه کم کامل نبود رفت تو دستگاه چندروز خوب شده الان ماشالله نزدیک ۴ سالش

اکسیژنش کم بوده گلم
چیز خاصی نیست ۳یا۴ روز که تو دستگاه باشه مرخص میشه
پسر منم همینطور بود

خوب میشه نگران نباشید

میزان زیر دستگاه خوب میشه احتمالا زود هم به دنیا اومده چیزه خاصی نیست که آرمین هم وقتی به دنیا اومد نفسش تند بود دو ساعت گذاشتن زیر دستگاه بعد خوب شد آوردنش پیش خودم آرمین ۳۶ هفته به دنیا اومد

پسر منم بدنیا اومد گفتن نفسش تنده و ارجاع دادن دکتر قلب...

ن بابا بعضی بچه ها اینطوری هستن ،خوب میشن عزیزم بگو نگران نباشه

زود به دنیا امده؟ چندهفته؟

زیر دستگاه اکسیژن میزارن خوب میشه نگران نباشید

سوال های مرتبط