۴ پاسخ

سلام برایش یه هدیه بخر بگو نی نی خریده تا باهاش خوب بشه

الهی
داره حسودی می‌کنه خب سنی هم نداره طفلی

باز تو میگی بچت کوچیکه اذیتت میکنه دختر من ۱۲ سالشه اونقدر اذیتم میکنه که حد نداره مرض اعصاب و روان گرفتم به خدا شبا میگه اونو بذار کنار بیا با من بخواب

یکی از سخت ترین کاراست واقعا خسته نباشید🙂✋🏻

سوال های مرتبط