۵ پاسخ

منم همینطور پس کی بچه به دنیا میاد

والا من دو هفته ای میشه ترشح موکوسی دارم و انقباضای نامنظم ولی خبری نیس😬

هییییییی خدا 🫠

شماهم هنوز زایمان نکردی🫠😅
بچه اولته؟

کم کم داری برای زایمان آماده میشی

سوال های مرتبط