خانما 7 یا 8 هفته رابطه داشتید ؟؟خطرناکه؟

۸ پاسخ

ببین ۹ ماه صبر بعدش انقدر رابطه داشته باشین حالتون بد بشه من یه غلطی کردم با شوهرم رابطه برقرار کردم الان ۷ روزه از این مطب به اون مطب از اون مطب میرم سونو آزمایش که بچم بمونه نداشته باش توروخدا حداقلش تا ۵ ماهگی

اصلا🫥هنوزم نداریم

نکن من دیشب داشتم تا صبخ زدم بخاطر لکه های قهوه ای پرنگم

اصلا اصلا

ی چند ماه خودتونو نگه دارین دیگه
برین تو تشت آب یخ بشینین تا آتیشتون سرد شه 😜

سه ماه اول سعی کن ریسک نکنی منم یه بار رابطه داشتم تهش به هماتوم ختم شد

اگه مشکلی نداشته باشی عیب نداره

نع میگن سه ماه اول خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🩷 مامان پرنسس🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان محیاو امیرمحمد مامان محیاو امیرمحمد هفته سی‌وپنجم بارداری