بچه ها از چند هفته میتونم برم موهامو کراتین کنم ؟

۸ پاسخ

عزیزم من خودم یه هیرتراپیستم بتلای چندتا مشتری داشتم که ماه اخر هم اومده بودن واسه پروتویین انجام ندادم واسشون
بو و دودش به شدن واسه جنین ضرر داره
دو ماه سه ماه بعد از زایمانت که هرمونات به حالت عادی برگشتن میتونی انجام بدی

تا بعد زایمان چون وحشتناک ضرر داره

چهل روز بعد زایمان من خودم کراتین کارم

نمیتونی بعد زایمان هم اگر شیر خودتو بدی باز نمیتونی کلا دوران شیردهی و بارداری خیلی از کارهای زیبایی رو نمیشه انجام داد ن کراتین پروتئین ن ژل و بوتاکس ن لیزر مو هیچ😩😩😩😩😩

ماه اخر

هیچوقت کلن ضرره

هفته های آخر بارداری

ضرر داره ک

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آنیل🧸🤎 مامان آنیل🧸🤎 ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی کوچولو 🍓 مامان توت فرنگی کوچولو 🍓 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ارتین. کاران مامان ارتین. کاران هفته بیست‌وهفتم بارداری