گلوش که درد نمیگیره ولی بستنی بیرون پر شکر و مواد نگهدارنده ست یا خودت تو خونه با میوه درست کن یا حداقل دو سه روزی یه بار بهش بده
چون هوا گرمه میلشون بیشتره سعی کن یواش یواش کمش کنی مثلا " یه روز پفیلا یه روز بستنی یه روز کلوچه روز بعد بستنی براش توضیح بده که امروز روز بستنی نیست روز پفیلا ست
سعی کن هرروز بهش بستنی ندی خوب نیست، 2-3بار در هفته بده
دختر منم هردوز گاهی میشه ۴تا گاهی ۲😶😶😶
نه بابا
نه پسر منم میخوره حالا نه هر روز ولی زیاد میخوره 😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.