۵ پاسخ

منم همینم

عزیزم‌تو هفته های شما عادیه ، منم یادمه خیلی اذیت میشدم..برای من فقط و فقط دستگاه بخور جواب بود خیلی بینیم باز میشد

بینیتو از کناره ها از بالا به پایین ماساژ بده کمی تاثیر گذاره
ولی همینه ک هس😂باید تحمل کنیم
منم خیلی اذیت میشم مخصوصا شبا

آب ولرم با نمک دریا هم قرقره کن وهم استنشاق کنید بخصوص قبل خواب

منم اینجوریم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🥹 مامان معجزه خدا🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری