۷ پاسخ

گوشیم سعی میکنم نزارم جلوش اما وقتی می بینه یا گوشی باباشو دستش میبینه شروع ب گریه کردن میکنه تا موفق بشه

من ک اصن‌یدونه‌ فیلمم براش تو گوشیم نذاشتم‌ک عادت ب گوشیم نکنه بچه ها عادت‌میکنن دختر بزرگمم براش رو گوشیم‌بازی نصب ندارم اگه‌بخام‌گوشی دستشون بدم هم‌عادت میکنن هم‌دعواشون‌میشه‌باهم‌ هی‌میخان از همدیگه گوشیمو بگیرن

واااییی دقیقا پسر منم همینه ولی من موفق نشدم چون شوهرم داعم همش گوشی دستشه اول باید اونو ترک بدم ولی نمیتونم زورم نمی‌رسه 🫠😐

پسر منم همینه منم گوشی را تو خونه ممنوع کردم تا آقا بیدارن هیچ کس حق اینکه گوشی دستش بگیره نداره

وای دقیقا دختر منم.همش میگه نی نی.‌امروز روز چهارم ترک شیرشه. از امروزم گوشی روبرمیدارم تا اونم ترک کنه . الان که خوابه گوشی خودم رو هم دست میگیرم

اصلا کنارشون گوشی دست نمیگیرم وگرنه گریه میکنن تا از دستم بگیرن،هرموقع میخوابن میرم سر گوشی مثل الان😍

دختره من اینجور بود ولی وصلش میکردم براش ب تلوزییون الآنم زیاد گوشی بهش نمی‌دم
گریه هم کنه نمیخادم گاهی اوقات
الانم اگر بخدا فیلم وصل میکنم تلوزییون براش

سوال های مرتبط