۱۰ پاسخ

من ۱۹سالمه بچه ای هم ندارم🥺

من اولین بارداریمه ۳۰ سالمه

26 اقدامم تست و بتا چیزی نشون نمیده اما چند نفر میگن تو بارداری حالتات ب باردارا میخوره شایدم میخان منو امیدوار کنن🙂

۲۳ اقدامم دعا کنین برام مثبت شم🥲

من ۲۹سالمه ی دختر ۸ساله دارم الان هم ۸هفته باردارم

۳۰ سالمه یه بچه چهار ساله دارم الآنم باردارم انشاالله به سلامتی به دنیا بیاد دیگه قصد ندارم اقدام کنم

28 ،ی پسر دارم 2 سال اقدامم ولی هنوز نتیجه نگرفتم هم تنبلی دارم هم ذخیرم پایینه متاسفانه

من ۳۳سالم و بچه ندارم .۲سال اقدام با دوتا سقط .
الانم شوهرم عمل واریکوسل کرده تا ۳ماه نباید اقدام کنیم

سلام عزیزم 31سالمه بچه ندارم اقدام به بارداری هستم
البته قبل عید روز 4جنگ‌سقط داشتم اون موقع سه ماه بودم

۲۰ دانشجو و نامزد

سوال های مرتبط

مامان فسقل خان مامان فسقل خان هفته چهاردهم بارداری