۵ پاسخ

ده سال قبل عمل کردم کاملا راضیم

راضیم

آره بهترین کاریه که کردم

راضی نیستم اما پشیمون هم نیستم
راضی نیستم چون دماغم تغییری نکرد البته که من بینیم گوشتی هست و پوستش هم خوب نیست اما بزرگه و نیاز به عمل داشت فقط یکم جمع تر شد برای همین پشیمون هم نیستم

خییلی راضی اصلا درنگ نکنید اگر شرایطشو دارین.

سوال های مرتبط