۱۰ پاسخ

اره نباید به خودت فشار بیاری
مثانه ورحم ادم میاد پایین

وای دقیقامنم

وااااای دقیقا 🙂☹️🥺🥺

اره من دیروز جارو کردم فلجم از دردش

اره من گاهی به حدی درد و فشار میومد بهم که حتی نشستن برام عذاب اور میشد خوابیدن هم همینطور دیگه اخر چند روز از خونه بیرون نرفتم فقط استراحت کردم خوب شد دیگه پیاده روی و کار زیاد نمیکنم

رباط گرد رحم منم ی طرف گاهی دو طرف از اول دارم

وای عزیزم منم دیروز حمومم طولانی شد یعنی تا امروز صبح همش درد میگرفت تیرمیکشید بدجور منم پشیمون شدم از حمومی که رفتم سعی کن زیاد فشار نیاری به خودت

رباط گرده

اره عزیزم منم اینجوریم 🤒

والا من بدون هیچ کاری دارم از دردش میمیرم

سوال های مرتبط

مامان نازنین وتیام👶 مامان نازنین وتیام👶 ۵ ماهگی
مامان کوچولومامان مامان کوچولومامان هفته سی‌ونهم بارداری