خانما اونا که سزارین کردین چسبندگی گرفتید؟ اخه میگن شایع هست

۲ پاسخ

نه من دوبارسزارین کردم نگرفتم.نباید بعدسزارین همش بشینی وبخوابی.باید راه بری اینو دکترم بهم گفت.

خواهر من گرفت خیلی شدیدم بود

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسرم🩵🩵 مامان پسرم🩵🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری