خانما راست میگن سزارین چسبندگی میاره؟الان تو این وضعیت حاضرید طبیعی بیارید

۶ پاسخ

مثبت فکر کنید
طبیعی سزارین فرقی نداره
بارداری منابع معدنی و پروتئینی بدن مادرو تقدیم بچه میکنه
زایمان چه طبیعی چه سزارین هردو خونریزی دارن هر دو بخیه میخورن هر دو خطر افتادگی رحم دارن هردو عوارض خوذشونو دارن
اومدم بگم مامان جان ، غصه ی چیو میخوری؟
یا طبیعی یا سزارین این‌بچه بالاخره باید دنیا بیاد
سزارین اونقدرام وحشتناک نیست
حالا بنده از طبیعی میترسم

نه والله منکه زایمان دوم پاکسازی رحم از نسخه طب سنتی استفاده کردم.دومین اقدام باردار شدم.
حالا نمیدونم چسبندگی بود یانه
اما طبیعی هم داستانای خودشو داره اگه بدنت شرایط طبیعی رو نداشته باشه دچار افتادگی رحم بی اختیاری مثانه بعد مدت ها ..کلی بخیه خوردن .اینا بشه کسی که طبیعی انجام میده

واسه همه چسبندگی نمیاره حتما واسه بچه دوم ک اقدام میشه دکتر سونو چسبندگی قبل از عمل میفرسته انجام بدی مشخص میشه

هر چی بیاره هم باز سزارین میکنم

فکر میکنم خیلی تاثیر داره دختر خاله منم ک سزارین کرد سر بچه سومش دکتر به همسرش گفت دیگ باردار نشه چون چسبندگی داشت

یعنی همه ما چسبندگی داریم ؟

سوال های مرتبط

مامان کوچولو♡ مامان کوچولو♡ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندوق 🌰🐿️ مامان فندوق 🌰🐿️ هفته شانزدهم بارداری