عزیزمبرای من تقریبا تا جهل روز اینجوری بود و دلدرد داشت و بعدش دیگه خیلی سرخ نمیشه و زور بزنه…کمتر شده یعنی.ولی امان از رفلاکس و امان…
عزیزم تا ۳ ماه شب و روز همینجوری گریه میکنن و بیقرارن دختر منم اینجوری بود هرچی دارو میدادم فایده نداشت الان دیگه بهتر شده خداروشکر
بی بی کولیک بده داروهای دیگه رو قعط کن میتونی هر چهار ساعت ۱۰ قطره بهش بدی
آتلیه ی آنلاین نیل آی با انواع ادیت عکس های کودک و نوزاد با هر مناسبتی(ماهگرد؛ تولد؛ دندونی؛ روز دختر یلدایی و..) و هچنین عکس بارداری و دونفره و خانوادگی در خدمت شماست. روبیکا 09043693316
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.