هیچوقت
کاراشتباهیه
صدمه میزنه ب ریشه مو
هیچوقت 🤪
نکنید تورو خدا ما ۳ ماهگی کردیم و خیلی پشیمون شدم ،هنوز حتی به اندازه به دنیا اومدنشم مو در نیاورده
والا الان که زوده سرشون حساسه من میترسم پسر اولمم یک سابگی بعد تولدش کچلش کردم
هیچ وقت چیکارش دارین
من کچل کردم
نمیدونم چقدر حقیقت داره ولی میگن تا ۱ سالگی بچه موهاشو عین دست و پا عوض بدنش میبینه وقتی کوتاه کنی خیلی اذیت میشن هم از نظر ذهنی هم جسمی
هیچوقت
ازماکه دوماهگی کچل کردیم وهمچنان کچله🥲
من دوسندارم کچل بشه گناه داره
منکه هنوز کچل نکردم شوهرم نمیزاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.