خب کچلش کن تا موهای خوبی در بیارع
دختر من که به دنیا اومد اصلا مو نداشت حالا من منتظرم در بیاد موهاش😂😂😂
دختر من کچل تر
ماشاالله چقدر نازه
دختر من تا چهار ماهگی موهاش ریخت بعد دوباره در اومد
چه فندقیه لپاش😍😍😍😍
من خودم هفته پیش کچلش کردم چون این موها میریزه خود ب خود
زدم ک ب امید خدا تا ۵٫۶ ماهگیش در بیاد و بزرگ شه دوبارع
معمولا موهاشون به مرور کلا میریزه و موی جدید درمیارن
ای خدا چه جیگریه ماشاءالله بهش♥😘🧿
عزیزم شیرخشک ببلاک چی میدی؟؟
این الان ریخته س؟ واسه پسر منو ببینی چی میگی. بهش میگم پیرمردی دندون که نداری موهاتم که ریخت🤣
ماشالا موهاش خیلی خوبه موهای دختر منو ببینی چی میگی🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.