۱۱ پاسخ

خب کچلش کن تا موهای خوبی در بیارع

دختر من که به دنیا اومد اصلا مو نداشت حالا من منتظرم در بیاد موهاش😂😂😂

دختر من کچل تر

ماشاالله چقدر نازه
دختر من تا چهار ماهگی موهاش ریخت بعد دوباره در اومد

چه فندقیه لپاش😍😍😍😍

من خودم هفته پیش کچلش کردم چون این موها میریزه خود ب خود
زدم ک ب امید خدا تا ۵٫۶ ماهگیش در بیاد و بزرگ شه دوبارع

معمولا موهاشون به مرور کلا میریزه و موی جدید درمیارن

ای خدا چه جیگریه ماشاءالله بهش♥😘🧿

عزیزم شیرخشک ببلاک چی میدی؟؟

این الان ریخته س؟ واسه پسر منو ببینی چی میگی. بهش میگم پیرمردی دندون که نداری موهاتم که ریخت🤣

ماشالا موهاش خیلی خوبه موهای دختر منو ببینی چی میگی🤣

سوال های مرتبط