سلام عزیزای دل چجوری بدم به دخترم🫣

تصویر
۶ پاسخ

دخترمن همینجوری میخوره ب هسته میرسه مینداز زمین

آها میتونی له کنی با قاشق بدی بهش نوش جونش

من میزارم تو پستونک میوه خوری

پوستشون بگیر دونه هم دربیار بزار تو پستونک میوه خوریش

دوستشون بکن بده

پوستشو بکن، با قاشق له کن بزار دهنش، فقط زیاد ندی، اسهال میشه

سوال های مرتبط