۲۵ پاسخ

با تمام وجودم برای پدرتون آرزوی سلامتی میکنم عزیزم توکل به امام علی کن در این روزها ...❤️‍🩹

عزیزم چقد ناراحت شدم ولی الان موقعشه شما پشتشو خالی نکنین شما روحیشو حفظ کنین شاید همه اینا صلاح خدا بوده ک سر بابات با نی نی جدید گرم بشه و اگه مریضی باشه که انشالله نباشه اصلا ولی با بچه خیلی راحتتر میتونه این دورانو بگذرونه
امیدت ب خدا باشه

عزیزم انشالاه که بابای مهربونت همیشه تنش سلامت باشه و‌پاقدم دختر گلت خیر باشه حتما براش دعا میکنم 🌸🌸🌸

حیف همچین پدرایی انشاالله که چیزی نیست آرزوی سلامتی میکنم عزیزم ❤️‍🩹

انشالله که اینطور نباشه
واگر هم خدای نکرده باشه وقتی به موقع تشخیص داده بشه قابل درمان به لطف خدا نگران نباش
هرچی خدا بخواد همون میشه ایشالله که برای شما و پدرت خیر باشه

براش دعا میکنم عزیزم انشالله که اشتباه شده باشه و از خدا سلامتیشو میخوام واقعا پدر ستون سایش همیشه بالا یی سرت باشه کنار هم شادو سلامت باشین عزیزم 🤲☘️

خدا شفا بده ان شاالله ناراحت نباش ان شاالله قدم بچت خیر باشه براش

عزیزم بارداری حتمااااا زیاد براش دعا کن،بخصوصموقع زایمانت و لحظه تولد بچت...
عجیب اثر داره♥️

با تمام وجود ناراحت شدم.خدا ان شالله سلامتی بده بهشون.خودت بارداری وقت غروب آفتاب و اذان دعا کن

انشالله بادنیااومدن دخترگلت پدرتون سلامتی شوبه دست بیاره خداکمکش کنه عزیزم نگران نباش امیدتوازدست نده

انشالله ک هرچه زودتربه سلامتی کامل برگردن🙏🏻 وتمام بیماران

عزیزم انشاالله که اشتباه باشه چیزی نیست عزیزم من داییم داشت دور از جون پدرت گلم البته ولی داییم زود فهمیدن الان خیلی ساله خوب خوب شده سالمه سالمه چندبار شیمی درمانی رفت بعدش عمل کردن الان ۶.۷ساله اوکی اوکی هست

عزیزم 🫂 می‌دونم چه لحظه‌های خیلی سختی رو داری تجربه می‌کنی، فقط می‌خوام این دلگرمی رو بهت بدم که سرطان روده خیلی خیلی درمان‌پذیره. دوست جوانم دچار این سرطان شد و الان ۸ سال از درمانش می‌گذره و خدا رو شکر خوب خوبه. پدربزرگم و عموم هم درگیر همین بیماری شدند و هر دو بعد از جراحی و شیمی‌درمانی کاملا خوب شدن. توکل کن به خدا. ایشالا پدرت به زودی خوب خوب می‌شه و دوباره قلب پر از شادی می‌شه ❤️

ایشالا که زود شفا پیدا میکنند به دل پاک مادر حامله💖 نگران نباش کوچولو میاد خودش میشه روحیه اش

امیدوارم خدا سایه پدرتو سالهای سال بالاسرت نکه داره و سلامت باشه و سرطان رو شکست بده

عزیزم بارداری دفا تو بارداری خیلی اثر داری چون همزمان که تو دعا میکنی نی نی ووی دلت هم دعا میکنه پس خیلی برای بابات دعا کن از خدا میخوام که سایه پدرت رو سرت مستدام باشه

الهی عزیزم خدا کمک کنه ما الان دوتا اشنا سرطانی
داریم هر دوتاشم وضعشون خوب نیست 😭

می‌دونی دعای مامان پا به ماه چقد زود میگیره. سر زایمانتم دعاش کن. عزیز دلم از ته قلبم از خدا سلامتیشونو می‌خوام

براش دعا میکنم از خدا سلامتیشو می‌خوام تایپکتو خوندم اشک تو چشام جمع شد منم ۷ سالم بود بابام تا حد مرگ رفت و با پیوند برگشت و از اون موقع همیشه مریضه از همون ۷ سالگی همیشه تو قلبم آتیشه
درکت میکنم و براش دعا میکنم انشالله چیزی نیست عزیزم

عزیزدلم انشاالله خوش خیم باشه و هرچه زودتر از بدنش بیرون بره مامانم مشکل این چنینی داره داره رادیوتراپی میشه خداروشکر داره از بین میره🤲

ای خدا خیلی ناراحت شدم

خدا خودش بزرگه گلم بسپاربه خودش

عزیزم با پیامت منم غصه م گرفت،از ته دلم آرزو میکنم بهترين ها برای پدرت رقم بخوره،محکم باش،و به خدا توکل کن

ای بابا چقد ناراحت شدم 🥺
انشالله که چیزی نیس ...توکلت برخدا باشه عزیزم

الهی عزیزم انشالله هیچی نیس

سوال های مرتبط

مامان 🥰mahlin🥰 مامان 🥰mahlin🥰 ۲ سالگی
امروز دهمین روزیه که دخترمو از شیر مادر گرفتم
اگه بخوام از تجربه ام بگم ، باید بگم که اصلا اونجوری که فکر میکردم سخت نبود و خیلی راحت این مرحله رو رد کردیم خداروشکر
دختر من از صبح تا شب شیر میخورد و وابسته بود فکر نمیکردم بتونم راحت بگیرمش اهل شیر خشک و پستونک هم نبود از همون اول فقط شیر خودمو خورده
روشی که از شیر گرفتم هم اینه : من کاملا یهویی گرفتم
به سینه هام چسب زخم و رژلب و لاک قرمز بصورت ضربدری زدم و هروقت ممه خواست بهش نشون دادم گفتم ممه اوف شده اه اه شده ، رفت دوباره یه ساعت بعد اومد بازم همینکارو کردم ، هروقت بهونه گرفت بهش خوراکی دادم و سرشو گرم کردم ، مدام بهش غذا و خوراکی و میوه دادم که کاملا سیر باشه
بردمش پارک و سرشو گرم کردم و اینم بگم که خداییش خودشم خوب همکاری کرد ، فقط شب سوم خیلی گریه کرد دلم براش کباب شد گذاشتم رو پاهام و خابوندمش و اینطوری شد که الان ده روزه گرفتمش هفته اول زیاد یادش میفتاد ولی هرچی میگذره کمتر یادش میفته
خلاصه از شیر گرفتن ماهلین خانومم بخوبی و خوشی انجام شد خداروشکر🥰
#شیرمادر#فرزند_پروری_#کودک#شیر#از_شیر_گرفتن