آره برو خوبه دیگه
من ۶ هفته و ۲ روز رفتم تشکیل شده بود
من 9هفته رفتم سونو قلب تشکیل شد ولی تاریخ سونوم 7هفتع و5روز بود
من ۷هفته ۲روزرفتم اوکی بود
نه زود باید ۸هفته تمام شد بری
یه چند روز دیگه صبر کنی استرسش کمتره
هشت هفته بری بهتره عزیز
🌱 خرنوب (Carob) یک ماده غذایی طبیعی و سالم است که میتواند بهصورت غیرمستقیم از تعادل هورمونی و سلامت عمومی بدن حمایت کند.
📩 برای دریافت اطلاعات و سفارش: روبیکا 👉 @darmankade2025
من ۶هفته و ۴ روز رفتم تشکیل شده بود
۸ هفته کامل برو
منم عین شمام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.