من هفت هفته تمام میخوام برم سونو قلب خوبه ؟

۱۰ پاسخ

آره برو خوبه دیگه
من ۶ هفته و ۲ روز رفتم تشکیل شده بود

من 9هفته رفتم سونو قلب تشکیل شد ولی تاریخ سونوم 7هفتع و5روز بود

من ۷هفته ۲روزرفتم اوکی بود

نه زود باید ۸هفته تمام شد بری

یه چند روز دیگه صبر کنی استرسش کمتره

هشت هفته بری بهتره عزیز

🌱 خرنوب (Carob) یک ماده غذایی طبیعی و سالم است که می‌تواند به‌صورت غیرمستقیم از تعادل هورمونی و سلامت عمومی بدن حمایت کند.
📩 برای دریافت اطلاعات و سفارش: روبیکا 👉 @darmankade2025

تصویر

من ۶هفته و ۴ روز رفتم تشکیل شده بود

۸ هفته کامل برو

منم عین شمام

سوال های مرتبط

مامان دخترم و نی نی🫀 مامان دخترم و نی نی🫀 هفته یازدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری