هفت هفته و ۲ روز برم سونو قلب خوبه ؟؟؟؟

۱۰ پاسخ

اره عزیزم برو منم رفتم

من طبق گهواره رفتم هشت روز عقب بود ولی تشکیل شده بود

من دقیقا همون موقعه رفتم

من که ۶ هفته ۶ روز رفتم تشکیل شده بود

من فردا میرم تو ۹هفته هنوز نرفتم سونو قلب

بله عزیزم منم دقیقا ۷هفته و۲روز رفتم صدای قلبشو گذاشت گوش دادم
بارداری قبلیم ۶هفته و ۱روز رفتم بازم قلبش تشکیل شده بود

میتونی بری چون ۱ روزه وارد هفته هشتم شدی

من که شش هفته و چهار روزم بود تشکیل شده بود

۸ هفته برو

هشت هفته پر شد بری بهتر عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخترم و نی نی🫀 مامان دخترم و نی نی🫀 هفته یازدهم بارداری
مامان جوجوممد مامان جوجوممد هفته نهم بارداری
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته هفدهم بارداری
مامان دخملیا🦋🫧 مامان دخملیا🦋🫧 هفته سی‌وسوم بارداری